Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1810, octubre 28-novembre 10. Barcelona

Títol: Correspondència de l'Hospital amb l'intendent de Barcelona

Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'intendent de Barcelona sobre l'assignació a l'Hospital d'un dret sobre la farina que entrarà per les portes de la ciutat, aprovat pel governador; la minuta de resposta de l'Hospital conté un informe sobre els problemes d'espai i econòmics de la institució amb l'arribada de soldats malalts.

Nivell classificació: Almoines

Número: 4753

Número de Registre: R.239

Suport: Paper

Mides: 300 x 210 mm

Llengües: Castellà / Francès

Folis: 2 doc.

Topogràfic: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/27

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca